ENG_
From April 2013 and over 2 1/2 years I worked as a UI ARTIST for the video game company CD PROJEKT RED in Warsaw - Poland, for the renowned and beautiful title THE WITCHER 3: THE WILD HUNT (winner of more than 300 awards) and as well for the title CYBERPUNK 2077.
During this time I was in charge of designing graphic mockups for the UI, designing assets, backgrounds, symbols and icons for implementation in the game.
The long design process of the interface for THE WITCHER 3 changed at least five different times, each of them with different graphic solutions, where some of them were completely designed by me and other in conjunction with the UI TEAM.
The following images are mockups of the latest version that differ slightly from the current design of the game, wich changed, or were not used due to requirements of artistic direction, gameplay and optimization, and that today continue changing to supply the needs of players and followers of this magnificent game.
During this time I was in charge of designing graphic mockups for the UI, designing assets, backgrounds, symbols and icons for implementation in the game.
The long design process of the interface for THE WITCHER 3 changed at least five different times, each of them with different graphic solutions, where some of them were completely designed by me and other in conjunction with the UI TEAM.
The following images are mockups of the latest version that differ slightly from the current design of the game, wich changed, or were not used due to requirements of artistic direction, gameplay and optimization, and that today continue changing to supply the needs of players and followers of this magnificent game.
ESP_
A partir de abril de 2013 y por 2 1/2 años trabajé como UI Artist (Artista Gráfico de Interfaces) en la interfaz de usuario para la empresa de video juegos CD PROJEKT RED en Varsovia - Polonia, en el reconocido y hermoso título THE WITCHER 3: THE WILD HUNT (ganador de más de 300 premios) así como también para CYBERPUNK 2077.
Durante ese tiempo mi responsabilidad fue la de maquetar y diseñar las gráficas de la interfaz de usuario y sus paneles; el diseño de los artes, fondos, símbolos e iconos para su aplicación en el juego.
El largo proceso de diseño de la interfaz de THE WITCHER 3 contuvo al menos cinco versiones diferentes, cada uno de ellas con diferentes soluciones gráficas, en donde algunos de esos diseños fueron completamente diseñados por mí y otra en conjunto con el equipo de trabajo de la interfaz.
Las siguientes imágenes son imágenes de la última versión diseñada y que difiere ligeramente del diseño actual del juego, algunas de estas imágenes cambiaron o no fueron utilizadas debido a los requisitos de dirección artística, gameplay y optimización, y que hoy siguen cambiando para satisfacer las necesidades de los jugadores y seguidores de este magnífico juego.
Durante ese tiempo mi responsabilidad fue la de maquetar y diseñar las gráficas de la interfaz de usuario y sus paneles; el diseño de los artes, fondos, símbolos e iconos para su aplicación en el juego.
El largo proceso de diseño de la interfaz de THE WITCHER 3 contuvo al menos cinco versiones diferentes, cada uno de ellas con diferentes soluciones gráficas, en donde algunos de esos diseños fueron completamente diseñados por mí y otra en conjunto con el equipo de trabajo de la interfaz.
Las siguientes imágenes son imágenes de la última versión diseñada y que difiere ligeramente del diseño actual del juego, algunas de estas imágenes cambiaron o no fueron utilizadas debido a los requisitos de dirección artística, gameplay y optimización, y que hoy siguen cambiando para satisfacer las necesidades de los jugadores y seguidores de este magnífico juego.
My Sincere THANKS goes to CD PROJEKT RED for giving me the honor and opportunity to work with them,
for believing in my work, for helping my path as a designer with this marvelous experience,
one of the most important in my carrier.
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At CD PROJEKT RED thanks as well to the people in the UI TEAM:
Dan Voinescu, Yaroslav Getsevich, Vladimír Vilimovský and Bartosz Bigaj.
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SPECIAL THANKS:
Adam Badowski, Jhon Mamais, Konrad Tomaszkiewicz, Bartek Gaweł, Dominika Gonsierowska,
Eric Meyer, Javier Pintor, Santiago Solarte, Lucie Schaar, Eduard Lopez and Jordi Prades
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My works is always dedicated to my beloved wife Weronika Kwiatkowska Forero:
YOU ARE ALWAYS IN MY WORK, IN MY MIND, IN MY HEART...
IN THIS UI TOO.... YOU KNOW.
The Witcher® is a trademark of CD PROJEKT S. A. The Witcher game © CD PROJEKT S. A. All rights reserved. The Witcher game is based on the prose of Andrzej Sapkowski. All other copyrights and trademarks are the property of their respective owners.