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Launching a video game is no easy task; it requires time, the collaboration of many hands and talents, as well as a considerable dose of creativity. Additionally, it involves incorporating artistic and gameplay values, all sustained by the overarching thread of a compelling story. The release of a game by its developers is cause for celebration, and the launch of DIABLO IV is no exception. Personally, I take pride in being part of this project alongside my colleagues.
It has been an honor to contribute to the celebration of the DIABLO IV launch, especially by creating the artwork for physical items (t-shirt, champagne glass and a commemorative coin) that will serve as tangible reminders of this significant achievement on June 6, 2023, and that BLIZZARD provides us this time as recognition for those involved in the game's development. It is a privilege that my work reaches each of the individuals who have given their best to offer players and fans worldwide a globally recognized high-quality video game, of which I am proud to be a part of its production.

ESP
Lanzar un videojuego no es una tarea sencilla; requiere tiempo, la colaboración de muchas manos y talentos, así como una dosis considerable de creatividad. Además, se necesita incorporar valores artísticos y de jugabilidad, todos sostenidos por el hilo conductor de una buena historia. El lanzamiento de un juego por parte de sus desarrolladores es motivo de celebración, y el lanzamiento de DIABLO IV no es una excepción. Personalmente, me siento orgulloso de formar parte de este proyecto junto a mis compañeros de trabajo.

Ha sido un honor contribuir a la celebración del lanzamiento de DIABLO IV, especialmente al crear el arte para los objetos físicos (camiseta, copa de champán y monedas conmemorativa) que servirán como recuerdo tangible de este gran logro alcanzado el 6 de junio de 2023, y que BLIZZARD nos entrega en esta oportunidad como reconocimiento a quienes participamos en el desarrollo del juego. Es un privilegio que mi trabajo llegue a cada uno de los individuos que han dado lo mejor de sí en ofrecer a jugadores y fans de todo el mundo, un video juego de alta calidad reconocido a nivel mundial, del cual me enorgullece formar parte en su producción.

The art for the front has been created using the illustrative art of Piotr Jabłoński.

Special thanks to:
John Mueller, Joe Shely, Rod Fergusson and Esme Renfro. 
(and all the DIABLO IV DEV TEAM )
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My work is always dedicated to my beloved family, Weronika, Lucian & Ivett.

DIABLO® is a trademark of BLIZZARD ENTERTAINMENT, INC. All rights reserved. 

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